Vui lòng xem Tiếng Việt bên dưới.
하기 한국어 버전을 참고하세요.
Dear Parents and Students,
The pre-ordering session for School lunches is open from Tuesday, 6th August to Wednesday, 14th August.
We would like to invite you to view the menus and to submit the lunch choices for your child(ren) for the first month of the school year.
You may view and submit your choices online HERE
Please note that:
- We encourage you and your Early Years and Primary child(ren) to discuss and make your choices together. This will develop your child(ren)’s sense of ownership of their school meal choices, helping them to enjoy the school meals more fully.
- If you miss making your meal order in time, it will be considered as pre-ordering the Asian options.
- Log-in information
Username: the student’s email address
Password: 123123/ or your changed password from your first log-in
If you forget your password, you may view the guidelines HERE.
Students’ own Lunches
The moves to develop student menus are aimed at reducing the need for parents to organized pack lunches for your child(ren). The lunch boxes left over at the end of the day represent a health hazard, and it is our belief that the food quality is of such a quality that all students should eat in the Dining Room.
Should students continue to eat lunch provided from home, it is the student’s responsibility to take their lunch boxes home at the end of the day. We would appreciate it if parents could support us in this by working with us to increase the students’ responsibility in this matter.
Refund of meal fees (for known absence)
- To receive the full refund, registration of absence must be submitted at least 7 days in advance.
- Only families who register their child’s absence from school in advance are eligible for meal-fee refunds. Registration should be submitted to PA to the Head of section. The school cannot refund to those who fail to submit the information in time, or who submit the information for absences that has already passed.
- If the registration of absence is submitted less than 7 days in advance, you will receive the refund from the 3rd day of absence, after the form has been submitted.
Deadline for pre-order: 5:00 pm, 14th August 2024
Technical Support: Support2@skyline-catering.com
Known absence: mytt@renaissance.edu.vn (Primary) or lienna@renaissance.edu.vn (Secondary)
*****
Quý Phụ huynh và học sinh thân mến,
Nhà trường xin thông báo rằng hệ thống chọn món ăn sẽ được mở từ thứ ba, ngày 6/8/2024 đến Thứ Tư, ngày 14/8/2024.
Quý Phụ huynh và học sinh vui lòng xem menu và pre-order cho bữa trưa của bé trong tháng đầu tiên của năm học.
Quý phụ huynh và học sinh có thể chọn món và đăng ký trực tuyến TẠI ĐÂY.
Xin lưu ý rằng:
- Nhà trường khuyến khích phụ huynh và học sinh cùng thảo luận để đưa ra lựa chọn. Điều này sẽ phát triển tinh thần tự chủ của các con và giúp các con thưởng thức các bữa ăn ở trường một cách trọn vẹn hơn.
- Trong trường hợp Phụ huynh/ Học sinh bỏ lỡ thời gian đặt món đã thông báo, học sinh sẽ được mặc định lựa chọn thực đơn món Á.
- Thông tin đăng nhập:
Tên đăng nhập: địa chỉ email của học sinh.
Mật khẩu: 123123/hoặc mật khẩu đã thay đổi của bạn từ lần đăng nhập đầu tiên.
Nếu phụ huynh/học sinh quên mật khẩu, có thể xem hướng dẫn TẠI ĐÂY.
Bữa trưa tự túc
Định hướng cải thiện chất lượng bữa ăn tại trường nhằm giúp Phụ huynh tiết kiệm thời gian chuẩn bị thức ăn cho con. Vào cuối ngày, những hộp đựng thức ăn (lunch box) cũng là mối nguy hại về sức khỏe, và chúng tôi tin rằng bữa ăn chất lượng là bữa ăn tại trường.
Trường hợp học sinh ăn thức ăn do do gia đình mang đến, học sinh cần tự kiểm tra và mang hộp cơm về nhà vào cuối buổi học. Nhà trường rất mong phụ huynh hỗ trợ để nâng cao ý thức trách nhiệm của các bé trong vấn đề này.
Hoàn phí ăn trưa (đối với ngày nghỉ đã thông báo trước)
- Để được hoàn phí, Quý Phụ huynh cần gửi Xin phép nghỉ học ít nhất 7 ngày trước ngày học sinh bắt đầu nghỉ.
- Chỉ các gia đình đã nộp đơn trước ngày nghỉ mới được hoàn trả tiền ăn. Xin phép nghỉ học cần được gửi về cô Trợ lý của Hiệu trưởng khối Tiểu học/ Trung học. Trường không thể hoàn trả tiền cho các ngày nghỉ không gửi thông tin đúng hạn hoặc gửi thông tin sau khi hoàn thành kì nghỉ.
- Trường hợp Xin phép nghỉ học được nộp ít hơn 7 ngày trước ngày vắng mặt, gia đình sẽ nhận được tiền hoàn lại từ ngày vắng mặt thứ 3.
Hạn chót đăng ký: 5:00 giờ chiều, ngày 14/8/2024
Hỗ trợ kỹ thuật: Support2@skyline-catering.com
Xin phép nghỉ học: mytt@renaissance.edu.vn (Tiểu học) hoặc lienna@renaissance.edu.vn (Trung học)
******
친애하는 학부모님과 학생 여러분,
급식 메뉴 선정 사이트가 8월 6일 화요일~8월 14일 수요일까지 열릴 예정입니다.
메뉴를 보시고, 자녀분(들) 의 새학년 첫 달 점심 메뉴를 선택 하여 주시기 바랍니다.
여기 HERE 에서 급식 메뉴 선정이 가능 합니다.
하기 내용을 확인하세요:
- 유/초등 자녀와 함께 상의하여 선택하시길 추천 드립니다. 그렇게 하시면 아이들이 학교 급식에 대한 주인의식을 갖게 되어, 학교 급식을 충분히 즐길 수 있게 될 것입니다.
- 기한 안에 메뉴 선택을 하지 않으시면, 그 기간 동안 자동으로 아시아식 옵션 선택이 됩니다.
- 로그인 정보
Username: 학생의 이메일 주소
Password: 123123 / 혹은 최초 로그인 후 변경한 비밀 번호
변경하신 비밀 번호를 잊어버리신 경우 HERE 에서 확인 가능 하십니다
도시락 관련하여
급식 메뉴를 개선하기 위한 노력은 부모님께서 자녀(들)를 위해 도시락을 준비하지 않아도 될 수 있게끔 하려는 것입니다. 저녁까지 남아 있는 도시락은 위생상 좋지 않고, 꽤 많은 수의 학생과 직원들이 알레르기를 가지고 있기 때문입니다. 저희는 모든 학생들이 캔틴에서 먹을 수 있는 수준의 급식 품질을 내려고 하고 있습니다.
학생들이 도시락을 먹을 경우, 하교시 도시락을 집으로 가져가는 것은 학생들의 책임입니다. 이 문제에 대한 학생들의 책임을 높이기 위해 부모님들께서 저희와 함께 노력하여 이 문제를 지원해 주시면 감사하겠습니다.
급식 환불 안내(사전 고지한 경우)
- 학생이결석하여 급식을 못 먹게 될 경우, 최소 7일 이전에 결석 고지를 해 주셔야 합니다.
- 기한 안에 결석 고지 한 경우에만 급식 환불이 가능 합니다. 결석 고지는 담당 PA 에게 해주시면 됩니다. 학교에서는결석 고지를 하지 않거나, 기한을 지나서 고지한 경우 급식비 환불을 해드리지 않습니다.
- 결석 7일 이전에 결석 고지를 하지않으신 경우, 고지 후 3일째 결석일부터 환불이 가능합니다.
메뉴 선정 기한 : 2024년 8월 14일 오후 5시
기술 지원 : Support2@skyline-catering.com
결석 등록 담당자 : mytt@renaissance.edu.vn (얼리이어/프라이머리 PA) / lienna@renaissance.edu.vn (세컨더리 PA)